Opći uvjeti Hotela Manora
U cijelosti u vlasništvu MANORA LOŠINJ d.o.o.


PRIHVAĆANJE OPĆIH UVJETA
Opći uvjeti poslovanja hotela Manora sastavni su dio rezervacije smještajnih jedinica i korištenja svih usluga hotela. Svi uvjeti navedeni u općim uvjetima pravno su obvezujući za obje strane – korisnika usluge i hotel kao pružatelja usluge. Prihvaćanjem rezervacije gost se slaže s općim uvjetima poslovanja hotela Manora. Hotel zadržava pravo uskratiti uslugu ako se gost ne pridržava općih uvjeta ili narušava sigurnost i zakon.


USLUGE
Hotel Manora nalazi se na adresi Mandalenska 26b, 51554 Nerezine. Opseg usluga u sklopu hotela Manora, u vlasništvu Manora Lošinj d.o.o. obuhvaća usluge smještaja i ugostiteljstva, organizaciju događanja, savjetovanje i organizaciju pomoćnih djelatnosti, a sve po djelatnostima za koje je tvrtka registrirana. Djelokrug poslovanja hotela Manora podložan je zakonima i propisima Republike Hrvatske.


KATEGORIZACIJA HOTELA
Hotel Manora kategoriziran je od ovlaštenih tijela Ministarstva turizma Republike Hrvatske kao hotel s 4 zvjezdice sukladno važećim hrvatskim zakonima.


REZERVACIJE I NAČINI PLAĆANJA putem WEBSHOP-a na službenoj WEB STRANICI


Načini plaćanja
Hotel Manora prihvaća online kreditne kartice MasterCard, Maestro, Visa, Diners ili bankovni transfer.
Rezervacijski upiti ili rezervacija smještaja moguća je putem službene stranice www.manora-losinj.hr


Troškovi kreditne kartice ovisit će o odabranoj cijeni smještaja:
Ako je odabran non-refundable rate, potrebni su podaci o kreditnoj kartici uz obvezu pune uplate u fazi rezervacije. Ukoliko gost želi, može platiti i virmanom. U slučaju otkazivanja ili nepojavljivanja, hotel zadržava puni iznos.
Ako je odabran early booking rate potrebni su podaci kreditne kartice uz obvezu plaćanja 20% u fazi rezervacije. Ukoliko gost želi, depozit može platiti i virmanom. Ostatak plaćanja vrši se po dolasku u hotel gotovinom ili kreditnom/debitnom karticom. Besplatno otkazivanje moguće je do 14 dana prije dolaska. Nakon toga i u slučaju nepojavljivanja, hotel zadržava uplaćeni iznos.
Ako je odabran best available rate potrebni su podaci kreditne kartice uz obvezu plaćanja 20% u fazi rezervacije. Ukoliko gost želi, depozit može uplatiti i virmanom. Ostatak plaćanja vrši se po dolasku u hotel gotovinom ili kreditnom/debitnom karticom. Besplatno otkazivanje moguće je do 7 dana prije dolaska. Nakon toga i u slučaju nepojavljivanja, hotel zadržava uplaćeni iznos.

Ako je odabran standard rate, potrebni su podaci kreditne kartice uz obvezu plaćanja 20% u fazi rezervacije. Ukoliko gost želi, depozit može uplatiti i virmanom. Ostatak plaćanja vrši se po dolasku u hotel gotovinom ili kreditnom/debitnom karticom. Besplatno otkazivanje moguće je do 1 dan prije dolaska. Nakon toga i u slučaju nepojavljivanja, hotel zadržava uplaćeni iznos.

Potvrda rezervacije u svim slučajevima predstavlja konačan ugovor između ugovornih strana koji daje pravo hotelu na naplatu rezervirane smještajne jedinice kao i na pružanje rezervirane usluge. Hotel je dužan osigurati sigurnost i sve podatke korisnika koristiti u skladu sa zakonom, bez ikakve zlouporabe istih.


Uvjeti povrata, izmjene i reklamacije
Troškovi kartice ovisit će o odabranoj cijeni smještaja. Promjene rezervacija moguće su u bilo kojem trenutku, a sve prema politici hotela. Rezervacija se smatra promijenjenom u trenutku kada korisnik primi pismenu potvrdu o promjeni od hotela. Politika povrata uplaćenih depozita opisana je u prethodnom odjeljku.
Ukoliko dođe do okolnosti koje se ne mogu predvidjeti, a koje su izvan kontrole hotela Manora, hotel ima pravo otkazati rezervaciju u bilo kojem trenutku. Hotel zadržava pravo otkazati ili izmijeniti rezervaciju ako se procijeni zlouporaba rezervacijskog sustava ili je nastala očitom pogreškom korisnika. Potvrđenu rezervaciju smještajne jedinice hotel može zamijeniti za jedinicu iste ili više kategorije po cijeni koja je utvrđena prije izmjena. U slučaju nemogućnosti smještaja gosta zbog očite pogreške hotelskog osoblja, hotel je dužan korisniku osigurati alternativni smještaj iste ili više kategorizacije.

Ukoliko je alternativni smještaj više cjenovne kategorije, razliku u cijeni snosi hotel. Alternativni smještaj temelji se na kategorizaciji Republike Hrvatske, hotel se bori razlikom alternativnog smještaja. U slučaju nemogućnosti pronalaženja bilo koje dostupne alternative, hotel zadržava pravo otkazivanja rezervacije i povrata ukupne cijene. Hotel ne snosi odgovornost za pogreške nastale u komunikaciji korisnika s partnerskim agencijama.


Izjava o sigurnosti plaćanja kreditnom karticom

Privatnost Vaših podataka zaštićena je i osigurana korištenjem SSL enkripcije. Mjesta za online naplatu zaštićena su pomoću protokola Secure Socket Layer (SSL) sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je proces šifriranja podataka kako bi se spriječio neovlašteni pristup tijekom njihovog prijenosa.
Time je omogućen siguran prijenos informacija i spriječen neovlašten pristup podacima tijekom komunikacije između računala korisnika i WebPay servisa i obrnuto.
WebPay servis i financijske institucije razmjenjuju podatke putem virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neovlaštenog pristupa.
Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom pravilima Visa i Mastercard.
Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica te brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.


Izjava o konverziji valuta
Sva plaćanja će se vršiti u EUR. Iznos naplaćen s računa vaše kreditne kartice pretvara se u vašu lokalnu valutu prema tečaju banke.


Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka
Obvezujemo se štititi osobne podatke kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; obavještavamo korisnike o korištenju prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima izbor o korištenju njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s popisa koji se koriste za marketinške kampanje.
Svi korisnički podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši zaposlenici i poslovni partneri dužni su poštivati uvjete zaštite privatnosti.


UVJETI ISPORUKE
Naplata usluge
Korisnik je dužan platiti sve usluge koje nisu pokrivene pologom po dolasku.
Plaćanje je moguće gotovinom (samo u EUR) ili kreditnom/debitnom karticom. Plaćanje kreditnom/debitnom karticom podložno je tečajnim razlikama i eventualnim naknadama banaka izdavatelja, na koje hotel nema utjecaja. Prihvaćene kreditne/debitne kartice su Mastercard, Maestro, Visa i Diners.


Cijene
Sve cijene su kategorizirane po vrstama usluga, sve su kategorizirane po vrstama sukladno uslugama koje tvrtka pruža. Cijene smještaja uključuju važeću stopu PDV-a. Cijene variraju ovisno o sezoni koja je jasno navedena u cjeniku smještaja i odabranom tarifnom planu prilikom rezervacije. Dodatne usluge nisu uključene u cijenu smještaja i posebno se naplaćuju. Cijene restoranskih usluga objavljene su na web stranici i redovito se ažuriraju u skladu s eventualnim promjenama. Hotel Manora zadržava pravo promjene cijena. Hotel se obvezuje pružati usluge smještaja po cijeni koja je dostavljena u pisanom obliku putem e-maila. Hotel se ograđuje od bilo kojeg sadržaja objavljenog na internetu koji nije objavljen pod domenom u vlasništvu hotela. Gosti uvijek mogu izravno kontaktirati hotel kako bi provjerili valjanost internetskih sadržaja pronađenih prije dolaska u hotel. Neke od web stranica koje sadrže usluge i ponude Hotela Manora su partnerske agencije s jasno navedenim pravilima dogovorenim između hotela i agencije. Pravila su navedena u pojedinačnim rezervacijama. Hotel nije odgovoran za bilo kakve sporove koji mogu proizaći iz izravne komunikacije između partnerskih agencija i krajnjeg korisnika.


Boravišna pristojba
Sukladno propisima koji reguliraju plaćanje boravišne pristojbe, gost je dužan platiti boravišnu pristojbu prilikom uplate hotelskog smještaja. Visina boravišne pristojbe koja se plaća u Hrvatskoj ovisi o sezoni i odredištu. Djeca do 12 godina ne plaćaju boravišnu pristojbu, dok djeca od 12-18 godina plaćaju 50% iznosa. Boravišna pristojba se plaća istovremeno s preostalim iznosom rezervacije. Visina boravišne pristojbe jasno je naznačena na računu koji se izdaje gostu prilikom obračuna i plaćanja usluga.

Ugostiteljske usluge
Doručak je nastavak usluge smještaja i uključen je u cijenu. Korisnici smještajnih i ugostiteljskih usluga dužni su poštivati prostor predviđen za konzumaciju hrane. Hotelski bar i restoran stoje na raspolaganju našim gostima u vidu dodatnih usluga hotela Manora. Hotel ne jamči sjedenje u à la carte restoranu tijekom usluge večere stoga se preporuča pravovremena rezervacija kao i poštivanje vremena rezervacije večere. Sve ugostiteljske usluge hotela Manora plaćaju se nakon konzumacije ili prilikom odjave (uz obavezu potpisivanja računa nakon konzumacije pića/jela).


Usluge posredovanja
Dodatne usluge u kojima hotel može posredovati (kušanje vina, jednodnevni izleti npr.), mogu se rezervirati prije dolaska u hotel ili tijekom boravka. Hotel ni u jednom trenutku nije odgovoran za dostupnost dodatnih usluga. Hotel je dužan posredovati u organizaciji izleta koji je rezerviran, a rezervacija se smatra izvršenom davanjem ovlaštene i potpisane potvrde. Dužnost hotela je informirati korisnika usluge o izletu i aktivnostima koje izlet uključuje. Korisnik tada preuzima odgovornost za procjenu fizičkih i općih zdravstvenih mogućnosti za pojedine aktivnosti koje meditira hotel. Hotel je također dužan preporučiti partnera od povjerenja s kojim ima uspješnu radnu povijest. Informacijom od strane hotela, a potom i organizatora putovanja, korisnik usluge prihvaća individualnu aktivnost. Važno je napomenuti da je uloga i dužnost hotela striktno rezervirati i naplatiti turneju. Troškovi svih dodatnih usluga naplaćuju se u hotelu, prije, tijekom ili na kraju boravka, osim ako nije drugačije dogovoreno u pisanom obliku.


Izmjene i otkazivanja rezervacije
Promjene rezervacija moguće su u bilo kojem trenutku, a sve prema politici hotela. Rezervacija se smatra promijenjenom u trenutku kada korisnik primi pismenu potvrdu o promjeni od hotela.
Povrat uplaćenog depozita u slučaju rezervacije bez mogućnosti povrata nije moguć u slučaju otkazivanja rezervacije.
Povrat uplaćenog depozita za rane rezervacije moguć je do 14 dana prije dolaska.
Povrat uplaćenog depozita za rezervacije po najpovoljnijim cijenama moguć je do 7 dana prije dolaska.
Povrat uplaćenog depozita za standardne rezervacije moguć je do 1 dan prije dolaska.
Za svako kasnije otkazivanje, hotel zadržava pravo naplate ukupne cijene. U slučaju "no show" rezervacije, hotel zadržava pravo naplate ukupne cijene.
Ukoliko dođe do okolnosti koje se ne mogu predvidjeti, a koje su izvan kontrole hotela Manora, hotel ima pravo otkazati rezervaciju u bilo kojem trenutku. Hotel zadržava pravo otkazati ili izmijeniti rezervaciju ako se procijeni zlouporaba rezervacijskog sustava ili je nastala očitom pogreškom korisnika. Potvrđenu rezervaciju smještajne jedinice hotel može zamijeniti za jedinicu iste ili više kategorije po cijeni koja je utvrđena prije izmjene. U slučaju nemogućnosti smještaja gosta zbog očite pogreške hotelskog osoblja, hotel je dužan korisniku osigurati alternativni smještaj iste ili više kategorizacije. Ukoliko je alternativni smještaj više cjenovne kategorije, razliku u cijeni snosi hotel. Alternativni smještaj temelji se na kategorizaciji Republike Hrvatske, hotel se bori razlikom alternativnog smještaja. U slučaju nemogućnosti pronalaženja bilo koje dostupne alternative, hotel zadržava pravo otkazivanja rezervacije i povrata ukupne cijene. Hotel ne snosi odgovornost za pogreške nastale u komunikaciji korisnika s partnerskim agencijama.


OSTALI UVJETI SMJEŠTAJA

  • Check in
Vrijeme dolaska je od 14:00 sati. Raniji dolazak moguć je samo na poseban zahtjev. Prilikom prijave korisnik je dužan dati svoju osobnu iskaznicu s koje se podaci unose u hotelski sustav uz suglasnost korisnika i pod obvezom zakona Republike Hrvatske (potpisivanje tzv. registracijske kartice).

  • Check out
Odjava je obavezna do 10:00 sati. Ukoliko korisnik ne napusti smještajnu jedinicu u određeno vrijeme, hotel zadržava pravo ulaska u smještajnu jedinicu, premještanja prtljage gosta i naplate 50% cijene za jedno noćenje.
Ukoliko gost ne napusti smještajnu jedinicu do 17:00 sati, dodatno noćenje će mu biti dodano na račun. Međutim, moguće je dopustiti dulji boravak uz brzu najavu, dogovorenu cijenu i naknadu od strane hotela.

  • Kvarovi
Prilikom pregleda smještajne jedinice gost je dužan prijaviti sva vidljiva oštećenja i greške. Svaka kasnija prijava neće biti upućena prethodnom gostu, već gostu koji trenutno boravi u smještajnoj jedinici. Hotel zadržava pravo obračuna i naplate troškova svoje imovine za koju se procijeni da je uništena tijekom i nakon boravka gostiju u hotelu. Korisnik je dužan poštivati svako sredstvo Kućnog reda koje je jasno označeno na karti hotela.

  • Žalbe kupaca
Eventualne reklamacije ili prigovore, hotel će uzeti u razmatranje, ukoliko su opravdani i predati ih na licu mjesta odgovornoj osobi ili upisati u knjigu žalbi u prisustvu odgovorne osobe, koja će istu proslijediti nadležnim tijelima.

  • Održavanje smještajnih jedinica
Svakodnevno održavanje smještajnih jedinica je obveza hotela. Pospremanje se obavlja u jutarnjim satima, do 14:00 sati. Korisnik je dužan obavijestiti osoblje za čišćenje ukoliko ne želi da se njegova soba čisti, postavljanjem oznake zabrane na vrata. Zadržavanje oznake duže od tri dana nije dopušteno, hotel je dužan redovito brinuti o svojoj imovini. U svrhu održavanja čistoće i sigurnosti okoliša, promjena ručnika se vrši na prijedlog gostiju. Korisnik je u mogućnosti kontaktirati recepciju 24/7, a hotel je dužan na sve upite odgovoriti potvrdom.


OBVEZE KORISNIKA USLUGA PREMA HOTELU
Korisnik je dužan poštivati politiku poslovanja hotela, te prihvatiti opće uvjete poslovanja hotela. Hotel daje korisniku pravo korištenja smještajnih jedinica uz mogućnost korištenja dodatnih usluga. Dužnost korisnika smatra se da se prema hotelskom osoblju i prema imovini odnosi s poštovanjem.

OBVEZE HOTELA PREMA KORISNICIMA USLUGA

Hotel Manora je dužan svom korisniku osigurati ugovorenu i potvrđenu rezervaciju prema hotelskim standardima, podložno općim uvjetima koje je korisnik prihvatio. Trajna briga o kvaliteti usluge, pristojan i pun poštovanja odnos hotelskog osoblja prema korisniku, uz poštivanje zakonskih propisa obveza je hotela Manora.


NADLEŽNOST
Svaki spor ili nesuglasica između hotela i korisnika nastojat će se riješiti dogovorom. U slučaju nemogućnosti rješavanja spora ili nesuglasice, nadležan je sud u Malom Lošinju.


GUBITAK ILI OŠTEĆENJE IMOVINE GOSTIJU
Sve stvari koje se unose u hotel, njegovo parkiralište ili dvorište, uključujući dragocjenosti i audio-vizualnu opremu, unose se na vlastitu odgovornost.
Hotel Manora ne snosi odgovornost za oštećenje ili gubitak bilo koje imovine u vlasništvu gosta ili bilo koga tko je povezan s događajem/boravkom gosta u hotelu, bez obzira jesu li stvari ostavljene prije, tijekom ili nakon događaja/boravaka.
Hotel Manora neće biti odgovoran, ni pod kojim okolnostima, za bilo kakav gubitak ili štetu na vozilima koja dovezete u hotel ili bilo kojoj imovini ostavljenoj u njima.


OPĆENITO

Manora Lošinj d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih uvjeta. Sve promjene odnose se na korištenje stranice manora-losinj.hr. Kupac je odgovoran za točnost i potpunost podataka unesenih tijekom procesa rezervacije.
Usluge koje pruža internet trgovina manora-losinj.hr ne uključuju troškove koje imate korištenjem računalne opreme i usluga za pristup našim stranicama. Manora Lošinj d.o.o. nije odgovoran za telefonske troškove, internet promet ili bilo koje druge troškove koji mogu nastati.
Iako Manora Lošinj d.o.o. nastoji pružiti najbolju moguću ponudu usluga, Manora Lošinj d.o.o. ne može jamčiti da će usluge na manora-losinj.hr odgovarati Vašim potrebama, niti može jamčiti da će usluga biti bez grešaka. Ukoliko se pojavi pogreška, molimo da je prijavite na naš e-mail hotelmanora@gmail.com kako bismo je otklonili u što kraćem roku.